Polityka zwrotów
Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, możesz poprosić o formularz zwrotu w naszym dziale obsługi klienta. We wniosku należy zawsze podać numer zamówienia. Możesz to zrobić, wysyłając wiadomość e-mail na następujący adres e-mail:
info@nowak-piotrkowska.pl
W przypadku zwrotów zamówienie musi spełniać następujące warunki:
1. Zamówienie nadal zawiera wszystkie oryginalne części i komponenty, a opakowanie jest w oryginalnym stanie.
2. produkt nie był wcześniej używany. Używane produkty mogą zostać odrzucone.
3. produkty, których higiena jest ważna, zostały starannie wyczyszczone przed zwrotem. Bikini, bielizna i skarpetki nie podlegają zwrotowi.
4. Zwrot zostanie przetworzony w ciągu 7 dni roboczych i jeśli warunki zostaną spełnione, zwrot zostanie oficjalnie potwierdzony w tym okresie.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwracanych towarów, jeśli podejrzewamy, że były one używane lub uszkodzone nie z naszej winy.
Jak mogę zwrócić moje zamówienie?
Jeśli Twoje zamówienie spełnia powyższe warunki, wykonaj następujące czynności, aby rozpocząć proces zwrotu.
Wyślij nam wiadomość e-mail na adres: info@nowak-piotrkowska.pl
Upewnij się, że wiadomość e-mail zawiera następujące informacje:
1. Numer zamówienia
2. Powód żądania zwrotu
3. Zdjęcie produktu
4. Imię i nazwisko
5. Adres
Staramy się, aby proces zwrotu był jak najłagodniejszy.
Staramy się również odpowiadać na wiadomości e-mail tak szybko, jak to możliwe.
info@nowak-piotrkowska.pl
W przypadku zwrotów zamówienie musi spełniać następujące warunki:
1. Zamówienie nadal zawiera wszystkie oryginalne części i komponenty, a opakowanie jest w oryginalnym stanie.
2. produkt nie był wcześniej używany. Używane produkty mogą zostać odrzucone.
3. produkty, których higiena jest ważna, zostały starannie wyczyszczone przed zwrotem. Bikini, bielizna i skarpetki nie podlegają zwrotowi.
4. Zwrot zostanie przetworzony w ciągu 7 dni roboczych i jeśli warunki zostaną spełnione, zwrot zostanie oficjalnie potwierdzony w tym okresie.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwracanych towarów, jeśli podejrzewamy, że były one używane lub uszkodzone nie z naszej winy.
Jak mogę zwrócić moje zamówienie?
Jeśli Twoje zamówienie spełnia powyższe warunki, wykonaj następujące czynności, aby rozpocząć proces zwrotu.
Wyślij nam wiadomość e-mail na adres: info@nowak-piotrkowska.pl
Upewnij się, że wiadomość e-mail zawiera następujące informacje:
1. Numer zamówienia
2. Powód żądania zwrotu
3. Zdjęcie produktu
4. Imię i nazwisko
5. Adres
Staramy się, aby proces zwrotu był jak najłagodniejszy.
Staramy się również odpowiadać na wiadomości e-mail tak szybko, jak to możliwe.